Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

wtorek, 2 lutego 2016

hann. *[20] Pardon Me

|          Potomstwo          |          Treningi          |          Osiągnięcia          |
    

Cóż by o nim powiedzieć. Chciałam mieć konia, tak fantastycznego w sporcie jak i w pokazach, o miękkich ruchach ujeżdżeniowca i dynamicznym chodzie skokowca z mocnym wybiciem od zadu i nienaganną budową hanowera. Po rodziców poszłam do Summer Berry, najpierw myślałam by wziąć na rodziców i ogiera od Boksi i klacz. Jednak po długim namyśle stwierdziłam, że ojcem zostanie *Norway CS. To wyśmienity koń ujeżdżeniowy o pięknej budowie, z bonitacją 95 punktów. Na matkę wzięłam *Hellfire, klacz o niesamowitej, wręcz nienagannej, budowie a jej energiczne ruchy mogły podkręcić kroki wyważone i delikatne kroki Norway’a. Z kolei chód ogiera złagodzić dzikość w ruchach klaczy.
Dwudziestego pierwszego, zaledwie cztery dni o moich urodzinach dostałam wiadomość od Boksi, kazała szybko przyjeżdżać, Hell się źrebiła. Nie tracąc czasu wskoczyłam wraz z Dien do auta i jadąc z niedozwoloną prędkością, nie unikając flesza radaru, ruszyłam do Summer Berry. Szybko znalazłam się na miejscu, nie mogąc złapać tchu weszłam do boksu, całe szczęście zdążyłam, jeszcze nie urodziła. Trochę to trwało, lecz poród przebiegł bez komplikacji. Przed moimi oczami leżał piękny kasztanowaty ogier, który prawie od razu wstał, nigdy jeszcze nie widziałam, by koń tak szybko podniósł się. Na dodatek nie przewracał się, co prawda chwiejnie kroczył, ale się nie przewracał.
Pozostało wymyślenie imienia, niby prosta a jednak najbardziej kłopotliwa sprawa. W ruch poszły wszystkie dostępne słowniki i tak jakoś się złożyło, że na pierwszej pozycji leżał słownik włoski i angielski. W mojej głowie pojawiła się chytra myśl. Z włoskiego wzięłam słowo „pardon” czyli ułaskawienie, a z angielskiego „me”, tłumacząc pełne imię wychodzi ułaskaw mnie. Myślę, że to imię pasuje ogierowi, jest niesamowicie utalentowany, niezwykły.
Na początku, jako, że mały źrebak, bawiłam się z nim biegając, przeprowadzając przez drągi lub bawiąc się w naśladownictwo, pokazywałam mu ruchy na ujeżdżalnie, młody jeszcze wtedy tego nie wiedział, ale już go w ten sposób ćwiczyłam i rozwijałam jego mięśnie i potencjał. Często miałam zakwasy lecz mimo wszystko biegałam z nim, by zapewnić mu świetlaną przyszłość. Młody wszystko szybko rozumiał i łapał, aż trudno mi było pojąć jego niezwykłą inteligencję i zrozumienie, wyczucie czasu i silne mięśnie. Nic go nie męczyło i nic go nie ograniczało, był po prostu niesamowity.
Gdy skończył półtora roku przyjechał do nas. Na początku trochę się dziwił, ale trzymał się blisko mnie i szybko się zaaklimatyzował. Na początku join up, masaże i lonża, coraz bardziej pogłębiałam i utwardzałam naszą więź. Wprowadzałam porządniejsze treningi, dresaż na coraz wyższym poziomie, coraz wyżej ustawiałam przeszkody, naprowadzałam go na nie lonżą. Czasem szliśmy na padok gdzie robiłam małe próby crossowe. Bardzo szybko się rozwijał, na moich oczach urósł z malutkiego źrebaka do wytrawnego sportowca.
Gdy skończył dwa i pół roku zajeździliśmy go, było kilka kłopotów, gdyż na początku zrzucał i stawiał opór, ale ja się nim zajęłam i bez problemu zaczął chodzić. Rozpoczęły się treningi, te wszystkie długie godziny spędzone na bieganiu i ćwiczeniach nie poszły na marne. Jego mięśnie się niezwykle rozwinęły a zdolności powiększyły. Zawsze daje z siebie wszystko na treningach, pokazuje pełną klasę. Zna swoje siły i możliwości, nigdy nie zaniża swoich zdolności i talentu. Nawet gdy widzi nowe wyzwanie nie poddaje się i pędzi na nie, dzięki swojemu wrodzonemu talentowi jest niezawodny i nigdy się nie poddaje, za każdym razem nowe wyzwanie pokonuje w 110% dobrze i bez problemów.
Na zawodach to już chodząca klasa, jego siła jest niezwykła a w połączeniu z elegancją daje idealną mozaikę. Kocha zawody i wie co to rywalizacja, wie, że walczy o pierwsze miejsce, zacięcie do tego dąży bo to właśnie kocha, w to wkłada całe swoje serce.
  • Skoki – na zawodach skokowych jest bardzo rozluźniony ale zarazem maksymalnie skupiony, ma niezwykle szybkie ruchy które łączy z delikatnością. Jego ciało jest bardzo gibkie dzięki czemu może od razu po skoku wykonać nawet najostrzejszy zakręt bez najmniejszego problemu. Ma wielką siłę w nogach i w zadzie, jego wybicie od zadu jest niezwykle mocne, unosi go bardzo wysoko i daleko, nawet najwyższe przeszkody w klasie GP z jego techniką są mu niestraszne. Na dodatek jego siła w nogach pozwala mu się rozpędzić i to naprawdę mocno i wyhamować przed przeszkodą by przy użyciu swojego fenomenalnego wybicia z zadu przeskoczyć z zapasem nad drągami.
  • Cross – tutaj także używa swe wybicia z zadu, bo jest to naprawdę niezwykle mocna i niezawodna technika. Lecz na dodatek używa swojej siły w nogach i wyśmienitego wyczucia czasu, rozpędza się, nie zwalnia i skacze. Dla wielu jego technika mogłaby być trudna przy naprowadzaniu go na przeszkodę, lecz on sam ustala swoją trasą. Na dodatek uwielbia wskakiwać do wody, ma tak mocne nogi, że nawet najdalszy skok z największym spadem w dół jest dla niego jak zabawa. Nie boi się, po prostu dobrze się bawi.
  • Ujeżdżenie – z jednej strony ma miękkie ruchy po Norway’u i jego niesamowitą elegancję, każdy jego krok jest dokładnie wyważony z największą gracją stawiany po piasku, z drugiej strony ma energiczne ruchy Hellfire, ich dynamiczność i swego rodzaju dzikość rozlśniewa na arenie. Pełną klasę pokazuje właśnie w swych krokach, w jedne wlewa delikatność i subtelność w inne dynamiczność. Jego energia olśniewa blaskiem wszystkich.
  • Pokazy – to koń po takich rodzicach z taką budową musi być zbudowany idealnie. No i tak jest, jego budowa jest niesamowita. Na dodatek na pokazach także pokazuje swoje miękkie a zarazem dynamiczne ruchy, w których zawiera samego siebie. Każdy krok stawia z gracją i pewnego rodzaju dzikością, jest niesamowity.

G A L E R I A

********************Pardon Me
Imiona stajenne: Pardon, Donek, Donat
Znaczenie imienia: Ułaskaw mnie


.___~*~___.

Linia żeńska: *Hellfire
Hysteria x Sorrow
Linia męska: *Norway CS
N-virt x N-virt
Urodzony: 21. 07. 2008 r.

Hodowca: Paula "Detalli" Ravenwood
Hodowla: Winter Mist
Własność: Paula "Detalli" Ravenwood
Przebywa na terenie: Kaer Morhen


.___~*~___.

Płeć: Ogier
Maść: Kasztanowata
Odmiany głowa: Łysina
Odmiany przednie nogi: -
Odmiany tylne nogi: 2x 1/2 nadpęcia


.___~*~___.

Kuty: Tak, na cztery nogi
Chip: Posiada
Paszport: Posiada
Kondycja: Celująca
Zdrowie: Celujące
Ujeżdżony: Tak


.___~*~___.

Ilość gwiazdek: 20
Skoki: N-C1
Ujeżdżenie: L-C
Cross: medium, hard, very hard
WKKW: medium, hard, very hard
Pokazy
Wystawy
Hodowla

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz